Header Ads

Λάδι Καρύδας=Ενυδάτωση

Ενυδάτωση σε βάθος//Coconut oil

 

Πολύ συχνά το καλοκαίρι και μετά απο την ταλαιπωρία του ήλιου νιώθουμε πολύ ξηρά τα μαλλιά μας αλλά και το δέρμα μας. Ένα σούπερ ενυδατικό προϊον είναι το φυτικό έλαιο Coconut Oil/Λάδι Καρύδας.
Το χρησιμοποιώ σαν θεραπεία επανόρθωσης & ενυδάτωσης για τα μαλλιά μου τα οποία ταλαιπώρησα πολύ στο παρελθόν. Τα μαλλιά μου ήταν ταλαιπωρημένα και πολύ κοντά και είναι ακόμα, λίγο πιο κάτω απο τους ώμους αλλά συνεχίζουμε γιατί το λάδι καρύδας με έσωσε.. Είναι η φυσική λύση που με βοήθησε να τα μακρύνω και να τα ξανακάνω υγιή μαλλιά που για εμένα αυτό ήταν το σημαντικότερο σε πρώτη φάση!

Πως το κάνουμε:
Απλώνουμε στα μαλλιά κάποιες ώρες πριν τα λούσουμε όσο πιο πολύ τοσο το καλύτερο γιατί οτι προιον και να βάλουμε για να δράσει θέλει την ώρα του. Βάζω πλαστικό σκουφάκι μιας χρήσης η μια απλή σακούλα σουπερμάρκετ ή οτι άλλο έχετε και απο πάνω τα δένουμε με μια πετσέτα. Μετά λούζεσαι κανονικά.
Όσες έχετε ξηρά μαλλιά βάζετε σε όλα τα μαλλιά, όσες έχετε λιπαρά μόνο στις ακρούλες.

Κάνε υπομονή και θα δείς διαφορά θέλει λίγο χρόνο και θα καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ!!
Σε συνδιασμό με συχνό "καθάρισμα" τις ακρούλες την ψαλίδα στο κομμωτήριο που εμπιστεύεσαι 1 φορά τον μήνα και όσο μπορείτε ελλάτωση χρήσης της ισιωτικής.
Το καλοκαίρι δεν είναι δύσκολο να υιοθετήσεις ένα πιο ανάλαφρο look σε πολλές περιιπτώσεις, να πιάσεις ένα κοτσιδάκι και να σώσεις πολλές φορές τα μαλλιά σου απο την φθορά της υψηλής θερμοκρασίας της ισιωτικής. Ή τουλάχιστον μπορούμε να χαμηλώσουμε την θερμοκρασία.

Το λάδι καρύδας επίσης χρησιμοποιείτε: σαν λάδι μετα το ντουζ για ενυδάτωση στο δέρμα, σαν λαδάκι προσώπου & ντεμακιγιάζ, στα χείλη καθώς και σε όλο το σώμα. Στις διακοπές μου το χρησιμοποίησα σαν λάδι μαυρίσματος και μου άρεσε και σε αυτή την χρήση. Χαρίζει όμορφο σοκολατένιο μαύρισμα.
Κατα καιρούς έχω χρησιμοποιήσει και άλλα φυτικά έλαια για τα μαλλιά, όπως δαφνέλαιο & αμυγδαλέλαιο αλλά το λάδυ καρύδας λειτούργησε-για εμένα-τουλάχιστον και την δική μου συγκεκριμένη περίπτωση καλύτερα απο τα υπόλοιπα. Αν και το αμυγαλέλαιο μου άρεσε και αυτό.
Επειτα απο πολύ ψάξιμο σε αυτό το θέμα μοιράζομαι μαζί σας αυτή την λύση για τα μαλλιά.
    
PS. Προσοχή στην επιλογή λαδιού καθώς στην αγορά υπάρχουν spay μαυρίσματος με άρωμα καρύδας αυτό δεν έχει καμία σχέση με το φυτικό έλαιο. Το διευκρινίζω γιατί δυσκολεύτηκα να βρώ το αυθεντικό αλλά και χωρίς αραίωση και μεταποίηση του ελαίου.

Το προτείνω σίγουρα!! Κυρίως στα κορίτσια που προτιμούν τις λύσεις της φύσης. Αν θέλεις λάδι καρύδας μπορείς να το βρείς σε φαρμακεία ή καταστήματα με τέτοια έλαια.
Είναι πολύ φθηνό 2,50 - 2,80 ευρώ..
Δοκίμασε το και πές μου και εσύ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.